بعد انتهاء رمضان.. فضائح “جعفر العمدة” تظهر الى العلن

سلطت الفنانة المصرية هالة صدقي الضوء للحديث عن كواليس تصوير مسلسل “جعفر العمدة” وأشارت إلى وجود غيرة بسيطة بين الممثلات المشاركات في الفريق، رغم الحب الكبير الذي جمعهم.

واكدت قربها من كافة  أفراد طاقم العمل، وحرصت على تكوين صداقة معهم؛ وهذا ما ظهر على الشاشة، وجعل الجمهور أكثر قربا منهم.

وأوضحت أنها تتواصل مع الطاقم حتى اللحظة.

وتحدثت عن الخلافات التي جرت بين أبطال العمل بسبب تتر المسلسل، قائلة: “البنات كان في خلافات على التتر وكانوا مصعبين الدنيا وقولتلهم الأفيش ده اللي كله بيتخانق عليه دي وقت وهيطير والتتر بيتشال بعد أول يوم ومتعملوش مشاكل لأن دورك اللي هيبقى بس كنت مقدرة أن هما لسه صغيرين”.

وأعربت عن شعورها بالخوف من النجاح الكبير الذي حققته في المسلسل بسبب صعوبة اختيارها الأدوار بعده، وحرصها على الحفاظ على مستواها الفني وأدائها الرائع.

وأضافت: “كل الأدوار اللي هتجيلي بعد كدة هتبقى صفصف، ولما نجح دوري في حسن أرابيسك، جالي أدوار بعدها نفس شخصية توحيدة في المسلسل، وأنا كنت برفض، أنا كنت خايفة على نجاح توحيدة، وصممت أبعد عن الشعبي”.

وتابعت: “أنا بعتبر إن نجاحي في المسلسل ده هو نجاح لبنات جيلي كله، هما دلوقتي محدش مهتم بينا، وبيحاول ينزلونا درجة ثانية وميستغلوش خبراتنا وبيستسهلوا”.

وحول الشبه بينها وبين صفصف قالت: “في تشابه كبير بيني وبين صفصف، أنا شعنونة، بس الناس بتفهمني غلط، أنا مش بعرف أزوق الكلام، والقريبين مني أوي فاهمين ده أوي، اللي عارفني فاهم ده، واللي مش عارفني كويس هيتخض”.

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.